Logo Aquanet Mieścisko Sp. z o.o.
Powróć do: Kontakt

Kontakt w czasie COVID-19

#zostanwdomu

Działania prewencyjne w Aquanet Mieścisko Sp. z o. o.

W związku z zagrożeniem epidemicznym, w trosce o naszych klientów i pracowników, wprowadziliśmy w Aquanet Mieścisko Sp. z o. o. następujący sposób realizacji Państwa spraw:


1. Wszelką korespondencję, bez względu na jej rodzaj i charakter, należy przekazywać do Spółki:
  • drogą elektroniczną na adres: biuro@aquanet-miescisko.pl;
  • listownie/za pośrednictwem kuriera na adres: ul. Zacisze 19, 62-290 Mieścisko;
  • faxem na nr: 61 42 78 533
2. Wizyty stacjonrane w siedzibie tylko w szczególnych przypadkach, z zachowaniem reżimu sanitarnego.

Prosimy o telefoniczne uzgodnienie wizyty pod numerem 61 4278 533.

3. Do odwołania wstrzymujemy stacjonarne odczyty wodomierzy
Zwracamy się z prośbą do Klientów o samodzielne dokonywanie odczytów swoich liczników i podawanie ich stanów telefonicznie bądź drogą elektroniczną.
Dla odbiorców, którzy nie dokonują samodzielnego odczytu i nie zgłoszą stanu licznika, zostanie wystawiona faktura w oparciu o wyliczone średnie zużycie wody z wcześniejszych odczytów.
Faktury za wodę / ścieki będą wysyłane pocztą lub dostarczane przez Inkasenta do skrzynek pocztowych.
Odczyty stanów wodomierzy można podawać:
???? Telefonicznie w godzinach 7:00 – 15:00,
???? Biuro tel: 61 4278533
???? Inkasent tel: 609-735-463
???? Drogą elektroniczną e-mail:  biuro@aquanet-miescisko.pl
Jak prawidłowo odczytać wodomierz?

Dokonując odczytu wodomierza należy podawać tylko czarne cyfry (czytane od lewej strony licznika (łącznie z zerami), które oznaczają zużycie wody w pełnych metrach sześciennych.
Podając odczyt należy podać również informację:
1. Imię i Nazwisko / numer klienta,
2. Adres punktu odczytu wodomierza
Za niedogodności serdecznie przepraszamy. O ewentualnych kolejnych zmianach będziemy Państwa na bieżąco informować.
Życzymy Wam dużo zdrowia - dbajcie o siebie!