Logo Aquanet Mieścisko Sp. z o.o.

Wstrzymujemy odczyty wodomierzy

Ocena 0/5

W związku z zagrożeniem epidemicznym, w trosce o naszych klientów i pracowników wstrzymujemy do odwołania stacjonarne odczyty wodomierzy.

Zwracamy się z prośbą do Klientów o samodzielne dokonywanie odczytów swoich liczników i podawanie ich stanów telefonicznie bądź drogą elektroniczną.
Dla odbiorców, którzy nie dokonują samodzielnego odczytu i nie zgłoszą stanu licznika, zostanie wystawiona faktura w oparciu o wyliczone średnie zużycie wody z wcześniejszych odczytów. Faktyczne wyrównanie stanów liczników nastąpi przy okazji kolejnych odczytów bądź w drodze faktury korygującej.
Faktury za wodę / ścieki będą wysyłane pocztą lub dostarczane przez Inkasenta do skrzynek pocztowych.
Odczyty stanów wodomierzy można podawać:
???? Telefonicznie w godzinach 7:00 – 15:00,
???? Biuro tel: 61 4278533
???? Inkasent tel: 609-735-463
???? Drogą elektroniczną e-mail:  biuro@aquanet-miescisko.pl
Jak prawidłowo odczytać wodomierz?

Dokonując odczytu wodomierza należy podawać tylko czarne cyfry (czytane od lewej strony licznika (łącznie z zerami), które oznaczają zużycie wody w pełnych metrach sześciennych.
Podając odczyt należy podać również informację:
1. Imię i Nazwisko / numer klienta,
2. Adres punktu odczytu wodomierza
Życzymy Wam dużo zdrowia - dbajcie o siebie!
powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Dodaj komentarz

Spodobała Ci się informacja? Zostaw nam swoją opinię
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!
Twoja ocena
Ocena (0/5)

Pozostałe
aktualności