Logo Aquanet Mieścisko Sp. z o.o.

Zdalne odczyty wodomierzy

Ocena 0/5

Aquanet Mieścisko Sp. z o. o. informuje, iż na terenie Miasta i Gminy Mieścisko rozpoczęta została realizacja programu przechodzenia na radiowe odczyty wodomierzy głównych. Spółka sukcesywnie dokonuje wymiany wodomierzy głównych zwykłych na wodomierze z modułem radiowym, które nie wymagają obecności Inkasenta na Państwa nieruchomości w celu dokonania odczytu zużycia wody.

Wobec powyższego, zmianie ulega sposób dokonywania odczytu liczników i podliczników wodomierzy.

I tak, w przypadku, kiedy dany odbiorca wody posiada:

  • wodomierz główny zwykły (tradycyjny), to wówczas takiego odczytu nadal fizycznie będzie dokonywał pracownik Aquanet Mieścisko Sp. z o. o.,
  • wodomierz główny z modułem radiowym, to wówczas takiego odczytu będzie dokonywał pracownik Aquanet Mieścisko Sp. z o. o.,
  • wodomierz główny z modułem radiowym i podlicznik z modułem radiowym – to odczyt zostanie wykonany zdalnie przez pracownika Aquanet Mieścisko Sp. z o. o.,
  • wodomierz główny z modułem radiowym i podlicznik zwykły, to na odbiorcy wody będzie spoczywał obowiązek podawania stanu podlicznika co dwa miesiące w przypadku korzystania z wody bezpowrotnie zużytej, natomiast odczyt z wodomierza z modułem radiowym zostanie dokonany zdalnie przez pracownika Aquanet Mieścisko Sp. z o. o.

 

Informacja o stanie podlicznika powinna być podawana najpóźniej w dniu dokonywania odczytu wodomierzy w danym rejonie. Data odczytu zamieszczona jest na fakturze w pozycji data zakończenia sprzedaży i w każdym miesiącu jest zbliżona, w zależności od układu kalendarza. W przypadku nie podania stanu podlicznika, przyjmuje się zużycie zerowe. Wysokość wskazań podlicznika w danym miesiącu rozliczeniowym nie może przekroczyć zużycia wskazanego na wodomierzu głównym.

 

Stan podlicznika można podawać:

  • telefonicznie Inkasentowi dzwoniąc pod numer 609 735 463
  • telefonicznie dzwoniąc do biura pod numerem 61 4278 533
  • poprzez aplikację EBOK dostępną na stronie internetowej www.aquanet-miescisko.pl
  • pocztą elektroniczną na adres e-mail biuro@aquanet-miescisko.pl
  • osobiście w Biurze Obsługi Klienta Spółki czynnym w dni robocze w godz. od 7:00 do 15:00

 

Aby umożliwić wspólny odczyt wodomierza głównego i podlicznika do pomiaru wody bezpowrotnie zużytej, Aquanet Mieścisko Sp. z o. o. proponuje dostosowanie podlicznika do radiowego odczytu wodomierzy w systemie, w którym odczytywany jest wodomierz główny.

Chęć wymiany podliczników zwykłych na podliczniki z modułem radiowym można zgłosić osobiście w siedzibie Spółki, telefonicznie pod numerem 61 4278 533 bądź mailowo pod adresem: biuro@aquanet-miescisko.pl.

Wszystkie prace instalacyjne, łącznie z zakupem podlicznika, ewentualną jego naprawą i ponowną jego legalizacją (dokonywaną co 5 lat), wykonuje na własny koszt inwestor/właściciel nieruchomości.

W związku z dokonywaniem odczytu z wodomierzy z modułem radiowym mają Państwo możliwość otrzymywania faktur drogą elektroniczną, na wskazany adres mailowy. Aby skorzystać z tej formy otrzymywania faktur, należy pobrać ze strony internetowej www.aquanet-miescisko.pl druk „Wniosek o uruchomienie konta EBOK, usługi e-faktura i/lub systemu powiadomień sms”, wypełnienie go i dostarczenie do siedziby Spółki lub przesłanie drogą elektroniczną lub za pośrednictwem poczty.

powrót do kategorii
Następny

Dodaj komentarz

Spodobała Ci się informacja? Zostaw nam swoją opinię
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!
Twoja ocena
Ocena (0/5)

Pozostałe
aktualności