Deklaracja dostępności
Wstęp
Aquanet Mieścisko Sp. z o. o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.aquanet-miescisko.pl.
Data publikacji strony internetowej: .
Data ostatniej istotnej aktualizacji: .
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Oświadczenie sporządzono dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Deklarację poddano ostatnio przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-03-31
Informacje zwrotne i dane kontaktowe.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Sylwia Szczepaniak, sylwia.szczepaniak@aquanet-miescisko.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48614278533. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Biuro Spółki, dostępne dla klientów, znajduje się w budynku przy ulicy Zacisze 19 - główna siedziba Spółki.
Opis dostępności:
Na teren siedziby Aquanet Mieścisko Sp. z o.o. można dostać się bramą wjazdową lub furtką od ulicy Zacisze. Za budynkiem znajduje się parking dla samochodów osobowych.
Do budynku prowadzą dwa wejścia, ale dla klientów jest przeznaczone wejście główne (przeszklone drzwi jednoskrzydłowe, otwierane ręcznie). Wejście odbywa się z poziomu chodnika. . Wszystkie pomieszczenia znajdują się na jednym poziomie, nie ma żadnych schodów. Wejściem głównym klienci dostają się do holu, a stamtąd kolejno do Sekretariatu, który stanowi główne miejsce obsługi klientów w Spółce. Następnie do Kadr, Biura Kierownika ds. technicznych i biura Prezesa Zarządu.
Uwagi
- Nie posiadamy toalet przystosowanych do korzystania z nich przez osoby ze szczególnymi potrzebami,
- Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem,
- W budynku nie ma pętli indukcyjnych,
- W budynku nie można korzystać z tłumacza Polskiego Języka Migowego ( PJM),
- Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome
i słabowidzące, - Drogi ewakuacyjne mają wyłącznie oznaczenie za pomocą strzałek fluorescencyjnych.
- Nie ma zapewnionego miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnościami
Dostępność cyfrowa:
Aquanet Mieścisko Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: https://aquanet-miescisko.pl/ – strona główna,
Pozostałe kanały kontaktu ze Spółką
kontakt telefoniczny +48 61 42 78 533
kontakt korespondencyjny pocztą tradycyjną na adres ul. Zacisze 19, 62-290 Mieścisko
przesyłanie faksów +48 61 42 78 533
e-mail biuro@aquanet-miescisko.pl
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne elementy i treści
- Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie nie są dostępne.
- „Wirtualny spacer” nie jest dostępny cyfrowo.
- Grafiki nie zawierają tekstów alternatywnych oraz wersji tekstowej.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 2022-03-31.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez Aquanet Mieścisko Sp. z o.o.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2023-03-31.
Skróty klawiaturowe
Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Na tej stronie internetowej są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to do mailowo – biuro@aquanet-miescisko.pl lub telefonicznie – 61 427 85 33
W zgłoszeniu podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści,
z Twojego zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Podstawa prawna
Rozporządzenie Rady Ministrów z 9 listopada 2017 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych Dz. U. z 2017 r. poz. 2247
Ustawa z 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych Dz.U. z 2019 r. poz. 848